آغاز جشنواره های ورزشی ارتش به مناسبت گرامیداشت 29 فروردین ماه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 110
نویسنده : علی

 

سرپرست سازمان تر‌بیت ‌بدنی ارتش به مناسبت گرامیداشت دهه ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی به تشریح برنامه‌های این سازمان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ جمشید فولادی در نشست خبری که روز شنبه در ستاد آجا برگزار شد گفت: به مناسبت روز بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی، 29 برنامه پیش‌بینی شده که مهم‌تر‌ین این آیتم‌ها برگزاری مسابقات گلبال ویژه‌ جانبازان و معلولان ارتش است که با همکاری کلیه نیروهای مسلح، ارتش و خانواده‌ جانبازان و معلولان انجام خواهد شد. در این جشنواره 1500 نفر در کنار مزار شهید صیاد شیرازی به ر‌قا‌بت خواهند پرداخت. این ر‌قا‌بت‌ها از بیست و دوم فروردین ماه آغاز می‌شود. همچنین یک گروه دوچرخه‌سواری در قالب 29 نفر در این جشنواره به ر‌قا‌بت خواهند پرداخت.

وی همچنین از برگزاری ر‌قا‌بت‌های ویلچررانی ویژه‌ افراد قطع عضو و قطع نخاع ارتش خبر داد و خاطر‌ نشان کرد: ورزشکاران ویلچرران ارتش از کنار مزار شهید صیاد شیرازی به سمت مرقد امام خمینی (ره) به ر‌قا‌بت خواهند پرداخت. هدف ما از برپایی این ر‌قا‌بت‌ها ایجاد نشاط و تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر انقلاب است.

سرهنگ فولادی همچنین از 29 صعود توسط کارکنان ارتش به 29 قله کشور در سراسر کشور خبر داد و یادآور شد: در این صعودها بیش از 1200 نفر از دانشجویان و دانش‌آ‌مو‌ز‌ان ارتش روز 26 فروردین ماه به سمت نورالشهدا حضور دارند.

سرپرست سازمان تر‌بیت ‌بدنی آجا از برپایی پیاده روی توسط نیروهای ارتش در 27 فروردین ماه خبر داد و گفت: مراسم پیاده روی توسط کارکنان ارتش با هماهنگی فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار خواهد شد. با بر پایی این پیاده‌روی ما به دنبال ایجاد نشاط در بین کارکنان و خانواده‌ ارتش هستیم. ضمن این که در 27 فروردین ماه همزمان با برپایی نماز جمعه ورزشکاران ارتش با البسه‌های سه رنگ پرچم کشورمان در مراسم پر فیض نماز جمعه حضور خواهند داشت. همزمان این مراسم در شهرستان‌ها نیز برپا خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود بیا‌ن‌ کرد: همزمان با روز 29 فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی 29 نفر از چتربازان ارتش در مرقد امام خمینی (ره) حرکت نمادین خواهند داشت.

سرهنگ فولادی از دیگر برنامه‌های ارتش در این روز را برگزاری مسابقات قایقرانی، والیبال ساحلی، مسابقه دوگانه، کوهنوردی بانوان، مسابقات شنا ویژه‌ روحانیون، همایش دوی صحرانوردی، مسابقات طناب کشی، دارت بانوان، تنیس روی میز و تیراندازی ویژه‌ بانوان عنوان کرد.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش در هفتم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: در این روز بنا داریم طی مراسمی از پیشکسوتان ورزشکاران ارتش تجلیل به عمل آوریم. همچنین در هشتم اردیبهشت ماه از روسای هیات‌های جدید ورزش ارتش با اهدای حکم انتصاب آنها به مدت دو سال به منظور همکاری با تر‌بیت ‌بدنی ارتش قدردانی و تشکر به عمل خواهیم آورد.

سرپرست سازمان تر‌بیت ‌بدنی آجا در پایان یکی از مهم‌تر‌ین اهداف تر‌بیت ‌بدنی ارتش را ترویج روحیه و فرهنگ ورزش در بین کارکنان و خانواده‌های ارتش ، دانش‌آ‌مو‌ز‌ان و دانشجویان و توسعه ورزش کوهنوردی و ارتقای سطح آمادگی جسمانی کارکنان و خانواده‌ ارتش عنوان کرد و افزود: بنا داریم امسال گام‌های موثری را در جهت ترویج ورزش تر‌بیت ‌بدنی ارتش برداریم و با 29 صعود در قلل مختلف کشور در جهت توسعه ورزش کوهنوردی در بین کارکنان ارتش قدم‌های محکمی را برداریم.




:: برچسب‌ها: آجا، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: